Mazda BT-50

Kategória: 3

Adatok

Kivitel

Ülések

Sebességváltó

Gumi

Árak

25000 Ft + ÁFA /nap

Kaució

300000 Ft (TAM)

Leírás

Mazda BT-50  pickup, amely kérhető plató dobozzal vagy doboz nélkül.  Klasszikus 143 LE 2,5 Tdci motor, amely megbízható és dinamikus.5 személyes kivitel ahol szükség esetén a hátsó sorban is elfér 3 ember. Platója 700 kg-ig terhelhető de mindig ügyeljen a szállítmány megfelelő rögzítésére.

Kialakítása és motorja  2007-2011 között teljesen megegyezik a Ford Ranger-el

Belseje kulturált , ülései igényes és strapabíró egyedi műbőr üléshuzatokkal lettek ellátva amelyek könnyen takaríthatóak.

Terepen lassú közlekedés mellet is jól használható alacsony fordulatszámon. Nincs benne DPF( részecskeszűrő) így nem kell attól tartani hogy terephasználat közben az alacsony fordulat miatt eltömődik a rendszer. Külön karral kapcsolható első kerék hajtás, hátsó önzáró differenciálzár. A/T és M/T gumival is kérhető így akár komolyabb terepen is boldogulhat vele.

Mire kell figyelni a használata során:

  • 4×4 hajtást SOHA ne kapcsoljon szilárd útburkolaton ! Mivel az autó károsodást okozhatja és balesetveszélyes lehet kanyarodáskor. Miért ? mivel az autó első és hátsó tengelye között osztómű került beépítésre és nem differenciálmű így az első és hátsó tengely közötti eltérő fordulási ívek okozta fordulatszám különbséget a hajtáslánc szilárd burkolaton nem képes kiegyenlíteni így hajtáslánc befeszül és pl. aszfalton kanyarodva úgy érződik mintha „befékezne” az autó ami hajtáslánc túlterhelését, osztómű lánc, féltengelyek sérülését / törését okozhatja.
  • 4×4 hajtás kapcsolása első esetben csak álló helyzetben lehetséges , a kis terepváltó kar 2H-ból 4 H fokozatba történő átkapcsolásával.
  • 4H( összkerék ) és 2H ( hátsó kerék ) hajtás  között a kis kar elmozdításával tud kapcsolni mozgás közben 60-70 km/h sebességig amíg a műszerfalon világít a narancssárga RFW lámpa. Amikor már nincs szükség a 4×4-re az RFW lock gomb ( kormány bal oldalán a műszerfalon ) megnyomásával a szabadonfutó is kikapcsolható Amennyiben  ismét szükség van az összkerékhajtásra akkor újra meg kell állítani az autót és a folyamat indul elölről .
  • Terephasználat során ügyeljen a kerek belső felére lerakodott sárra mert erőteljes rezonanciát okoz ezért rendszeresen mossa azt ki vízzel
  • Terepgumik használat esetén már alacsony sebességnél is könnyen megcsúszik a Pickup és a fékút megnő, ügyeljen mindig a megfelelő sebességre. Terepről közútra felhajtva a sáros gumik tovább növelhetik a megcsúszás veszélyét. Nedves esős időben a terepgumik extrém csúszósak lehetnek !
  • Első kerékcsapágyak érzékenyek a nagyobb gödrökre és könnyen a kerékcsapágy meghibásodását idézheti elő. Ilyenkor a kerék felől fokozatosan erősödő morgó hang hallatszik majd a csapágy szétesésé után a féltengely kifordul és az autó menetképtelen lesz !
  • Túlterhelés vagy terephasználat közben a hátsó laprugók gyakran eltörnek.
  • Költséges javítások  elkerülése érdekében rendellenes zaj vagy egyéb meghibásodás esetén azonnal keresse munkatársunkat.

Felhasználási módok

Normál terephasználat (enyhe terep)
Off-Road terephasználat (durva terep)
Munkavégzés terepen
Mezőgazdasági munkavégzés
Vadászat
Filmforgatás
Biztonsági őrzés
IBC tartály szállítás
Építési projekt
Túrázás
Családi / magán felhasználás
Teherszállítás
Személyszállítás

Jellemzők

Vonóhorog

Megjegyzés a bérléshez:

Normál terepre bérelhető
Terepi munkavégzésre bérelhető
Vadászatra bérelhető
Külföldre nem bérelhető

Ajánlatkérés

Hasonló autók

Weboldalunk sütiket használ. A weboldalunk használatával tudomásul veszed a sütik használatát. Adatvédelmi tájékoztató

Call Now Button