Mitsubishi L200

Kategória: 3

Adatok

Kivitel

Ülések

Sebességváltó

Gumi

Árak

25000 Ft + ÁFA /nap

Kaució

300000 Ft (TAM)

Leírás

Mitsubishi L200(  4. generáció ), amely  2006 és 2014 között volt gyártásban. Egy jó megjelenésű Japán pickup, amely kérhető plató dobozzal vagy doboz nélkül.  136 LE 2,5 DiD motor, amely megbízható és dinamikus. 5 személyes kivitel ahol szükség esetén a hátsó sorban is elfér 3 ember. Platója 700 kg-ig terhelhető de mindig ügyeljen a szállítmány megfelelő rögzítésére.

Belseje kulturált , ülései igényes és strapabíró műbőr üléshuzatokkal lettek ellátva amelyek könnyen takaríthatóak.

Terepen lassú közlekedés mellet is jól használható és nyomatékos alacsony fordulatszámon. Van benne DPF( részecskeszűrő) így  terephasználat közben az alacsony fordulat miatt eltömődhet a rendszer ezért fokozott odafigyelést igényel. Külön karral kapcsolható 4×4 hajtás ( easy select ) Felár ellenében A/T és M/T gumival is kérhető így akár komolyabb terepen is boldogulhat vele.

Mire kell figyelni a használata során:

  • 4×4 hajtást SOHA ne kapcsoljon szilárd útburkolaton ! Mivel az autó károsodást okozhatja és balesetveszélyes lehet kanyarodáskor. Miért ? mivel az autó első és hátsó tengelye között osztómű került beépítésre és nem differenciálmű így az első és hátsó tengely közötti eltérő fordulási ívek okozta fordulatszám különbséget a hajtáslánc szilárd burkolaton nem képes kiegyenlíteni így hajtáslánc befeszül és pl. aszfalton kanyarodva úgy érződik mintha „befékezne” az autó ami hajtáslánc túlterhelését, osztómű lánc, féltengelyek sérülését / törését okozhatja.
  • 4×4 hajtás kapcsolása 0-90 km/h sebesség között  lehetséges , a kis terepváltó kar 2H-ból 4 H fokozatba történő átkapcsolásával.
  • 4H( összkerék ) és 2H ( hátsó kerék ) hajtás  között a kis kar elmozdításával tud kapcsolni mozgás közben 60-70 km/h sebességig
  • Terephasználat során ügyeljen a kerek belső felére lerakodott sárra mert erőteljes rezonanciát okoz ezért rendszeresen mossa azt ki vízzel
  • Terepgumik használat esetén már alacsony sebességnél is könnyen megcsúszik a Pickup és a fékút megnő, ügyeljen mindig a megfelelő sebességre. Terepről közútra felhajtva a sáros gumik tovább növelhetik a megcsúszás veszélyét. Nedves esős időben a terepgumik extrém csúszósak lehetnek !
  • Első kerékcsapágyak érzékenyek a nagyobb gödrökre és könnyen a kerékcsapágy meghibásodását idézheti elő. Ilyenkor a kerék felől fokozatosan erősödő morgó hang hallatszik majd a csapágy szétesésé után a féltengely kifordul és az autó menetképtelen lesz !
  • Túlterhelés vagy terephasználat közben a hátsó laprugók gyakran eltörhetnek.
  • Költséges javítások  elkerülése érdekében rendellenes zaj vagy egyéb meghibásodás esetén azonnal keresse munkatársunkat.

Mint minden terepen használt autón, itt is előfordulnak kisebb nagyobb sérülések karcolások a karosszérián, és az utastér sem lehet olyan mint egy két éves autóban , viszont minden autónk rendszeresen szervizelt és kíváló műszaki állapottal rendelkezik.

Felhasználási módok

Normál terephasználat (enyhe terep)
Off-Road terephasználat (durva terep)
Munkavégzés terepen
Mezőgazdasági munkavégzés
Vadászat
Biztonsági őrzés
IBC tartály szállítás
Építési projekt
Túrázás
Családi / magán felhasználás
Teherszállítás
Személyszállítás

Jellemzők

Klíma
Vonóhorog

Megjegyzés a bérléshez:

Normál terepre bérelhető
Terepi munkavégzésre bérelhető
Vadászatra bérelhető
Külföldre nem bérelhető

Ajánlatkérés

Hasonló autók

Weboldalunk sütiket használ. A weboldalunk használatával tudomásul veszed a sütik használatát. Adatvédelmi tájékoztató

Call Now Button